Oprah's Master Class
Steve Harvey
Standup comic, TV host, radio host and bestselling author Steve Harvey's journey to success has been anything but easy. Steve discusses the highs and many lows -- including years of homelessness -- that ultimately paved his road to stardom.
Hip-hop legend, Grammy winner, TV and film star, devoted husband and father: LL Cool J has accomplished it all. But to hear him tell it, LL says he couldn't have done any of it without learning to forgive, a lesson he was taught by his mother.