Order of the Sommelier
Bai Qi (Yu Yan Long), the enigmatic owner of the Demon Tavern, serves magical drinks that heal troubled souls and create mysterious time portals. When demon-hunting sommelier Fu Yu (Kenji Chen) arrives, their initial confrontation evolves into a collaborative journey through the lives of diverse patrons, including fox demons, mothers, lovers, and the sick. As they navigate these intricate worlds, Bai Qi and Fu Yu transform their hostile relationship into one of mutual respect and understanding. Together, they work to resolve the complex problems of their tavern's unique customers. This is a 2022 Chinese drama series directed by Mai Tian.