A hot boy mermaid named Wakasa has taken over the bath of a teenage boy named Tatsumi! This cute but selfish freeloader is a perfect match for the cool but tender and caring Tatsumi. Let's see how they get by together!
Wakasa begins living in Tatsumi's bathtub. Just having a merman live in his home is difficult enough, but another major problem arises: the living expenses including water for Wakasa!
Wakasa reads his magazines as usual. He had become obsessed with the female fantasy of taking a bubble bath. When Tatsumi enters the bathroom, drags Wakasa out of the tub. Wakasa doesn't understand.