She smiles just for me. Her name is Kachi Shirokusa and she's even an award-winning high school girl writer! And she's beautiful! I know that she's totally out of reach for me, a normal high school kid named Maru Sueharu! But I think something's there... No, there's definitely something there! Or so I thought... but Kachi has a boyfriend?! Seeing me depressed, my friend ever since we we...