Outback
The Kimberly Comes Alive
The Kimberley region in North West Australia boasts some of the most spectacular wilderness, and tough characters, in existence. It’s a land where humans and animals live in dangerous, and exquisite, proximity.
The Dry Season
It might be the dry season but there’s no rest in the Outback: There are turtle eggs to be laid, crocodiles to dodge and birds on maiden flights.