OVERTAKE! OVERTAKE!
Haruka Asahina is a high school teen racing in Formula 4. He crosses paths with a washed-up photographer, Kouya Madoka, who decides to help Haruka realize his dream and reach the podium. The heat is on, and competition is fierce. Racing for the family-run Komaki Motors team means Haruka must push the car, and himself, to the limits to catch the attention of top teams. Buckle up, it’s time to race!
The Man Who Races
Photographer Madoka Koya is assigned to work a Super GT event, but as he wanders through the support race paddock, his curiosity is piqued by the sheer variety of teams and drivers on display in the world of Formula 4.
Komaki Motors finally have a sponsor, but Haruka may not be so happy about the terms of the deal. Though out on track, money for more tires equals more practice time. Can Haruka make good use of the extra track time?
Haruka is flying high in qualifying for the next round at Suzuka, but when race day comes and the heavens open, he is faced with the tough decision of which tires to run.