Ozmafia!!
Fuuka is an amnesiac. As she wanders through the unfamiliar town, she realizes that she's being chased. It's one of the mafia families running the town -- the Oz family -- that saves her. In a town where friendship and fighting exist together, Fuuka must decide who's hand to accept. And then there's the question: why doesn't she remember anything?