Painted Lady
Maggie Sheridan's life is shattered when her friend is murdered during a raid on his home. The robbers steal a valuable painting, and Maggie is convinced the piece of art is the key to the crime.
Maggie sets out to track down the stolen painting and discovers it may be by an old master. What she does not realise is the danger that lies ahead.