PaJaMa
Jammy, Pa and Ma are headed for a day out in the car. After a slight skirmish with Jammy accidentally releasing the brakes of the car, they arrive at the amusement park.
At school Jammy is busy building a mini town with his erasers, pencils and pencil-box when his attention is called by the teacher- the teacher assigns them all a science project that they must submit the next working day.
It’s a hot day and Pa would love to laze, listening to song of the cuckoos but not Jammy who wants to play catch with Pa and pesters him.