Panhandle
Bell Prescott and Cammie Lorde wrestle with personal demons on their journey to heal themselves and their town.
When Bell discovers a dead body on his property, he suspects it might be linked to another unsolved murder. He enlists the help of Cammie, the local traffic cop, who begrudgingly joins him to find out.
One Billboard Outside Boggsville, Florida
Cammie and Bell do a deep dive into what Vida could have been up to in her final days. Meanwhile, Cammie receives a surprise visit from someone from her past.
Bell is forced into therapy and is visited by one of Vida's family members in regard to the unresolved case. Cammie checks out the Perez's beach home and finds an unexpected clue.