My Father is Strange
Jeong Hwan and Hye Yeong meet again, but things spice up on the set of a game show this time.
An ever-so-lurker Mi Yeong finally gets her big break after she gets accepted into the job she applied for.
Jeong Hwan tries to ask Hye Yeong back to get together again over a dinner date. A vital call is put aside.
Jung Hui enters the restaurant and bumps into Han Soo. Their lives are immediately intertwined again.