Paradise Lost
Mark Seidenfeld thrives in his new job in Kazakhstan...But he ends up slammed into a freezing Siberian prison on trumped-up charges after falling on the wrong side of a local powerbroker who is out for revenge.
After following her heart to a fairytale romance in Mexico, Samantha Lowry ends up in a desperate, six-month cross-border search for her kidnapped newborn when her playboy husband reveals his true colours.
A British couple's Gambian motel dream becomes a nightmare when they are is duped by a fake diamond scam, and he is falsely imprisoned, and convicted after a failed attempt to flee the country.
Tom Hargrove's dream life in Colombia becomes a nightmare when he is kidnapped and imprisoned by militant rebels high in the Andes, and kept in captivity for nearly a year.
Cynthia Kiecker and her Mexican husband's Bohemian lives in Chihuahua are turned upside down when they are arrested, tortured, and forced to confess to a series of murders they did not commit.