Paranormal Encounters
A Haunted House
An upstate South Carolina family seek the help of two paranormal investigators, Connor Biddle and India Hopwood, to capture evidence of the strange phenomena taking place inside their historical home. To respect the privacy of the homeowners this location will remain undisclosed.
Deep in the mountains of West Virginia lies the abandoned Sweet Springs Sanitarium. Connor and India are joined by India's sister, Asia, for one night inside the peeling walls of this massive location and they may not be the only ones running through the hall.