Paranormal State
The clients are new, but the spirit is all too familiar as Ryan prepares himself to battle the taunting demon that has been following him. He assembles his top investigators, a priest, a psychic and a demonologist couple as he faces his most harrowing case yet - once that ends in a full blown possession!