Parish
Haunted by the violent murder of his son, Gray Parish (Giancarlo Esposito, "Breaking Bad") finds himself thrust into an adrenaline-charged thrill ride through the criminal underworld. With no escape, the wrong way may be his only way out.
Desperate to support his family, Gray returns to his criminal roots for one last job. But after things go sideways, Gray can't walk away. The only way out is through.
Blood in the Water
Gray and Colin clash over a big clean up. Gray dodges his family's growing suspicion. The Tongais pursue new business.
Cornered, Gray's allegiance to Horse is put to the ultimate test. The Parish and Tongai families search for their missing loved ones. The Tongais gather intel on their adversary.
When Anton, an old colleague, learns Gray is working with the Tongais, he forces Gray to choose: his family or Horse. Rose and Makayla work together to survive. Horse searches for a traitor.
Gray and his family face a terrible new normal and reckon with past trauma. Horse singles out the enemy within while expanding his business. He makes Gray an offer he can't refuse.
Gray discovers unlikely allies as he risks it all for revenge. The Tongais level up their operation, but face an unforeseen obstacle.