Parks and Recreation Parks and Recreation
Indiana government worker Leslie Knope is given the assignment to convert an abandoned quarry pit into a community park. A documentary film crew follows Leslie through her mishaps and gaffes as she tries to make her assignment a reality.
When Leslie (Amy Poehler) invites a reporter to do a story on her park project, she and her committee have trouble staying on message. Leslie calls in Mark (Paul Schneider) to help save the story, but he only makes the situation worse. Meanwhile, Tom (Aziz Ansari) kisses up to his boss (Nick Offerman). Rashida Jones and Aubrey Plaza also star.
Leslie (Amy Poehler) tries to make her way into the old boys club of politics by going to a casual get-together, but she quickly faces a tough ethical choice. Meanwhile, Andy (Chris Pratt) has a secret plan to surprise Ann (Rashida Jones). Aziz Ansari, Paul Schneider, Aubrey Plaza and Nick Offerman also star.
Leslie (Amy Poehler) attends a banquet honoring her mother and discovers what it takes to get what you want in the political arena. Meanwhile, Tom (Aziz Ansari) and Mark (Paul Schneider) bail on the banquet to go to a bar and pick up some women. Rashida Jones, Aubrey Plaza and Nick Offerman also star.