Part of Me
The search begins for Adriana, and Monica hires a private detective to look for her. Monica begins to hallucinate, and fears for Adriana.
To inherit Monica's money, Elena attacks her and watches her die. Monica's soul leaves her body, and enters Adriana's minutes before the autopsy.
Adriana is alive, but now with Monica's soul inside her body. Diego is framed as Jacinto's murderer and taken to prison.