Past Life, Present Love
The strong-willed Mild (Min Pechaya Wattanamontree) is living a happy life with her talented chef boyfriend in the United States when fate intervenes, forcing her to return to her native Thailand in a hurry. Her once-seemingly perfect life is thrown into turmoil as she travels back home to find her family in chaos. Circumstances beyond her control are also conspiring to force her to get engaged to Theethut (Film Thanapat Kawila), the reluctant and troubled son of a wealthy and ruthless business magnate. But fate plays a cruel trick – as cars carrying Theethut and Mild’s boyfriend collide on the road. In desperation, Mild tries to get to the bottom of the situation. But an unexpected turn of events appears to bring her former love back – with a bizarre twist! This 2024 drama series was adapted from the novel 'Game Rak Patihan' by Vasitara.