Paul T. Goldman
One man's world is turned upside-down when he finds out that his wife has been living a secret double life. His efforts to uncover the truth thrust him into a labyrinth of fraud, deception, and criminality that transform him, in his words, from wimp to warrior.
With the show's release approaching, Paul is presented with a different perspective on his story.