Payback Payback
In this compelling BritBox Original crime drama, Lexie Noble becomes entangled in a police investigation into a dangerous crime boss. Starring Morven Christie and Peter Mullan.
Lexie Noble's stable family life is plunged into jeopardy when her accountant husband is attacked in the street and links to dangerous gangster Cal Morris begin to emerge.
Lexie agrees to help crime boss Cal with a transaction. Then a shock discovery puts her family in danger and she’s forced further into his world, unaware that someone’s watching.
Abandoned by the police and left to fend for herself, Lexie edges closer to finding Cal’s money. But her worst nightmare becomes a reality when he decides to teach her a lesson.
After an island visit turns her world upside down, the police make Lexie an offer. But, with time running out, will she choose freedom or fight to bring Jared’s killer to justice?