Peaky Blinders Peaky Blinders
Peaky Blinders is an epic gangster drama set in the lawless streets of post-war Birmingham on the cusp of the 1920s. Thomas Shelby controls the Peaky Blinders, one of the city's most feared and successful criminal organisations, but his ambitions go beyond running the streets. Crime pays, business pays better.
Thomas Shelby, the leader of the gang Peaky Blinders, gets ready to fix his first horse race. Meanwhile, a new police officer arrives looking for some stolen guns.
Thomas Shelby meets up with inspector Campbell to discuss the stolen guns and unleashes a war with the Lees, a gypsy family. Polly Gray, the matriarch of the Shelby family, finds out Ada's secret.
Grace Burgess is involved in a dangerous situation when IRA supporters try to find out from Thomas where the stolen guns are. Aunt Polly must calm Thomas down when he learns Ada and Freddie are married.
The Shelby family must face up to the secrets that divided them when the truth comes out to light. The Peaky Blinders get ready for the ultimate battle while Grace and Thomas must decide whether it is worth having a future together.