Peanuts
Sally has a class show and tell with Snoopy; Lucy helps Snoopy confront his fear of the dark; Lucy wakes up hating the world and Snoopy antagonizes her.
Charlie Brown and Linus talk love troubles; Charlie Brown asks Linus to play match-maker between him and the little red-haired girl.