Baby Assassins Everyday!
Chisato and Mahiro appear to be ordinary roommates, but they are elite assassins working for the Hitmen's Association. While Chisato is outgoing, Mahiro struggles with communication. They also hold part-time jobs to maintain their cover.
Freeze Bodies Together, Forever
Chisato and Mahiro live easy lives as assassins -- until Mahiro accidentally takes down Natsume, who drags them into a massive hit project.
Tasked with infiltrating a shady izakaya pub, Chisato and Mahiro struggle with their first undercover job...while hiding their true skills.
Mahiro finds a plush toy she loves -- but it ends up being stolen! Meanwhile, the assassins are ordered to join the legendary "Fūrinkazan" project.
Chisato and Mahiro join a 10-day assassin boot camp, meeting eccentric teammates under legendary hitman Miyahara. Chaos -- and lessons -- ensue.
The team scrambles to recreate a missing gourmet bento for Miyahara, testing patience, teamwork, and their sanity before their big mission begins.
Project day arrives. Miyahara lines up the target, while Natsume hopes that years of planning finally pay off. The first "Fūrinkazan" mission ends.