Percy Jackson and the Olympians
12-year-old modern demigod, Percy Jackson, is coming to terms with his newfound divine powers when the sky god, Zeus, accuses him of stealing his master lightning bolt; with his friend's help, Percy must restore order to Olympus.
Percy is tasked with the quest to return Zeus' stolen Master Bolt, to stop a war between the gods; choosing Annabeth and Grover as his quest mates, they set off to retrieve it from the Underworld.
The heroes search for a refuge in St Louis, and come face to face with the mother of all monsters.
The quest deepens as Percy, Annabeth and Grover are tasked with a favor from a fearsome opponent.
Percy, Annabeth and Grover must resist the alluring draw of a casino that feels outside of time.