Permanent Roommates
Mikesh, is the goofy sweetheart who is a dream boyfriend and Tanya the fiery girlfriend that keeps life exciting. Together, they're the soul of Permanent Roommates.
The Proposal
Mikesh returns from USA and proposes for marriage to Tanya. Tanya still confused on whether to take this relation to the next level, sets out on house hunting with Mikesh and broker Purushottam Ji in Mumbai.
The Father-In-Law
Mikesh refuses Tanya's plea to delay the marriage because he has already informed someone else about it - her father.
Ritu's Boyfriend Lleo takes Mikesh to a flat where his group of friends stay to make an arrangement for his accommodation for some time being while the house hunting is going on. Tanya doesn't approve of it and they get back.
While Tanya and Mikesh were busy planning their future, life gave them a surprise. And as if that surprise wasn't enough, Mikesh' parents planned to give them another one!