Persona 4: The Golden Animation
Yosuke tells Yu that they should get motorcycles to pick up girls. They head to Okina City on their new bikes on the day that Yu is also supposed to meet Marie, Chie, and Yukiko for clothes shopping. How will he manage to keep everyone happy?
Yu and his friends head down to the beach to enjoy the last days of summer. Everyone seems very keen on knowing more about Marie, even though they are unaware that she has lost her memories.
Yosuke asks Rise to get up on stage and perform to help him and his father. Rise accepts on one condition… That they will all take the stage as a band! Will they succeed in playing music together as a group?
There is a new detective in town. He starts working with Dojima. Marie thinks that he gives off a bad vibe and warns Yu to stay away from him. However, Yu wants to get to know him better. Is Marie right about her hunch?