Pet Heroes
PET HEROES showcases extraordinary stories of canine heroism. In each episode of this documentary series, two incredible stories are told through interviews with pet owners and family members and dramatic re-enactments.
Two farm dogs go above and beyond the call of duty to save a rancher from being trampled to death. And a guide dog leads a blind man to safety while the world crashes down around them.