Phil of the Future
Phil comes to Pim's aide when he learns she's being bullied only to encounter the bully's older brother, Myron an even bigger bully. With the use of their futuristic Invisi Spray, they overcome their troubles. Lloyd is busy trying to replace Mandy Teslow's lawn ornaments that Curtis decided to bring home.
Phil's poor penmanship lands him back in Miss Winston's 2nd grade class and in Tanner's hot seat to expose embarrassing moments. While there he is videotaped by a 2nd grader named Crash, unaware that he's Tanner's younger sibling. Pim's new found guilty conscience gets the best of her when she uses Debbie Berwick to cheat.