Trucks Transformed: Custom Culture
America's growing community of truck customizers are going to never-imagined levels of performance, utility and just plain awesomeness. How far are they willing to go? This special features far-out custom trucks like rally racer Ken Block's snow-conquering RaptorTrax and drifting champion Vaughn Gitten Jr.'s "ultimate fun-haver".