Pilgrim's Progress Series
Broken down into 16 episodes this is an epic journey, faithfully adapted to modern-day. Christian faces distractions, challenges, and perils at every turn of the way. But ends victorious, with helpful guides, as he stays on the narrow path to the distant Celestial City. The epic tale of a pilgrim and his burden, based on John Bunyan's Masterpiece.