Pilot Candidate
The planet Zion is mankind's last hope for survival. But the legions of Victim are intent on destroying humanity! Five humanoid fighting weapons called Ingrids are capable of stopping the onslaught, but only the best pilots are chosen to become Pilot Candidates. The fate of Zion rests with these chosen few.