Pitching In
Daffodil Dunes is a cozy camping-park community on the scenic and serene north Wales coast. When owner Frank (Larry Lamb, Gavin & Stacey, New Tricks) announces that he plans to sell the park to an enticing estate agent (Hayley Mills, The Parent Trap, Pollyanna), his strong-willed daughter, Carys (Caroline Sheen, Les Miserables) sets out to change his mind, in this endearing family drama.