Placebo Batch: The Scandal That Generated Lives
In 1998, a defect in Brazil's best-selling contraceptive left hundreds of women pregnant. Featuring testimonies from the victims, this docuseries revisits the courage of those who faced prejudice, health problems, and an indifferent system.
As the scandal intensifies, Paloma receives a surprising diagnosis. While the company attempts to exonerate itself, the investigation scrutinizes every stage of the contraceptive's production, and the victims seek justice.