Planet of the Apps Planet of the Apps
App creators are given the opportunity of a lifetime in this original new series. If their concepts are chosen by entrepreneur advisors Jessica Alba, Gwyneth Paltrow, Gary Vaynerchuk, or will.i.am, these developers will be mentored on how to pitch their app to Lightspeed Venture Partners for a chance at real funding.
A father-daughter duo pitches a digital backpack, while Gary and will.i.am have a showdown over an exercise app.
It’s a battle of the advisors when all four want to mentor the same developer. Who will emerge victorious?
The hilarious Damon Wayans Jr. is among this week’s developers, pitching an app that connects entertainers with gigs.
Personalized weather forecasts from a cat, an emotional wellness app, and a live news app from the former head of BuzzFeed.
Things get heated when Jessica and Gary both make passionate pitches to mentor a personal trainer for heartbreak.