Planet With Planet With
Soya Kuroi is a high schooler living a peaceful life despite having no memories of his past. One day, however, his town is attacked by one of the mysterious Nebula Weapons. Together with the cat-like “Sensei” and the gothic lolita Ginko, Soya gets dragged into a battle against... seven superheroes who protect the town! What is Soya's reason to fight? The answer lies in his memories.
Soya won his battle with Miu, but the rest of Grand Paladin shows up to stop him. In the ensuing battle, he's defeated, and sensei is forced to take drastic measures to keep him from being captured.
Haru's armor goes out of control, becoming a massive dragon. To stop it, Grand Paladin and the pacifist faction will have to join forces.
Grand Paladin's numbers are fading fast, and the Sealing Faction won't stop coming. With nobody left to help Takashi but his own father and the timid Yosuke, will there be anyone to save the Earth?
Kogane was a Nebula spy. Grand Paladin is destroyed, and Takashi, alone, has to fight off the Sealing Faction. Will Soya help him, even if they're enemies?