Playing for Keeps
Five very different women are all drawn together by a unique bond... they are all wives and girlfriends of players at the Great Southern Jets Football Club.
After the tragic death of a player at a pre-season training camp, the Southern Jets Football Club grapple with the loss of their team mate as they head into their first game of the season.
Rusty’s brave decision to come out sparks an identity crisis for Paige, while Travis wrestles with a guilty conscience.