Playing Nice
Pete and Maddie's lives are changed forever when the hospital calls them in for a meeting to explain that their son Theo was mixed up with the child of another couple, Miles and Lucy.
Pete and Maddie are shocked to learn that Miles and Lucy are going for full custody of both Theo and David, they learn quickly that Miles is ready to play dirty.
Pete is questioned by the police and Miles leaks the story to the press, costing Pete his job; with his life unravelling, Pete realises that to save his family, he must dig into Miles' murky past.