Poker Face Poker Face
A mystery-of-the-week series following Charlie Cale, who has an extraordinary ability to determine when someone is lying. She hits the road in her Plymouth Barracuda and with every stop encounters a new cast of characters and strange crimes she cannot help but solve.
Dead Man's Hand
When a close friend of hers meets an untimely end, Charlie Cale, a casino cocktail waitress with an uncanny knack for identifying lies, is determined to unravel these mysterious events -- even if it endangers her own life.
Wounded and on the run, Charlie is forced to make a pit stop in desolate New Mexico, where she tries to clear the name of a trucker framed for the murder of a local.
Charlie takes a job at a family-run Texas barbecue restaurant and must use her skills of perception to uncover the truth behind a shocking death.
Charlie goes on tour with no-longer-popular metal band Doxxxology, dejected rockers who have spent decades trying to write a successful new song; Charlie suspects criminal activity when one musician ends up dead.
While working at a retirement home, Charlie makes friends with two rebellious old ladies who may have enacted their own version of justice.
Charlie's waitress job at a dinner theater is interrupted by a tragic death during a performance by two waning television stars; her investigation reveals deadly motivations.