Pretear
Himeno was a normal sixteen-year old girl until seven men called the Leafe Knights burst into her life and revealed that she is a being known as the Pretear. Blessed with the power to merge with the Leafe Knights and wield their elemental powers, Himeno must aide her new friends in their quest to stop the evil Princess of Disaster!