Pretty Freekin Scary
My Soul-Called Life
Grim tasks Frankie with finding "The Book of Souls" for her, but when she and Remy find it, curiosity gets the best of Remy.
Frankie’s parents throw her a “Welcome Back Party." Frankie uses the party as an opportunity to show people she’s the same old Frankie and finally patch things up with Layla.
Happy to have Frankie back, Mr. Ripp makes a bucket list of fun father-daughter things they used to do. Frankie is on board until the activities end up being boring and baby-ish.
Frankie and Layla mutually “break up,” and decide to no longer share a locker. However, finding a new locker proves difficult, so Frankie seeks help from the “locker broker."
Now that Dio and Layla are a thing, Frankie feels like everyone at school is looking at her with pity, so she uses Pretty’s new found popularity to prove she’s moved on.