Pretty Smart
Guess What?! Claire's Sister Is Coming!
Chelsea reconnects with her sister, Claire, in California, not knowing her brief stay may turn into something a bit more long term.
Get This! Chelsea Got a Package!
Chelsea refuses to get off the couch and snap out of her funk, much to her new roommates' frustration.
After bumping into her high-school rival, Chelsea tries to pretend she's the picture of success with some help from her roommates.
An alarming tarot card reading from Solana puts Grant on high alert; Jayden's hotly anticipated Laura Dern party has an uninvited guest.
Eager to know if Claire likes him, Grant asks a reluctant Chelsea to do a little investigating; Solana searches for a macho man.
Jayden has eyes for a guy in his pottery class; Solana pushes Chelsea to enter the world of online dating.