Prime Suspect Tennison
When the body of a teenage girl, Julie Ann Collins, is found in the underground parking garage of a Hackney housing project, rookie WPC Jane Tennison becomes immersed in her first murder investigation.
With the reappearance of Eddie Phillips, the investigation takes an unexpected twist. As Jane’s relationship with Bradfield develops, she is forced into a decision that may affect her entire career.
When surveillance confirms the Bentleys’ criminal plans, Bradfield goes against orders and forces his team to pursue them. A discovery by Jane provides the vital clue in uncovering Julie Ann’s killer.