Madeleine McCann: The Prime Suspect
In May 2007, three-year-old Madeleine McCann vanished from a holiday resort in Portugal. Now, German police believe they know who is responsible for the crime. Interviews with investigative journalists explore this new suspect.
German police claim to have a major breakthrough in the Madeleine McCann case. Two investigative journalists examine the background of this new suspect.
Current suspect Christian B. moves back to Germany, where he is accused of drug crimes and producing child pornography. In Portugal, the Madeleine McCann case is crumbling, and a key investigator is terminated.