Private Secretary
Susie is secretary to handsome talent agent Peter Sands and keeps getting messed up in (and messing up) his private life. She's assisted (usually) by receptionist Vi and semi-rival Sylvia.
Old Dog, New Tricks
When a child star delusions of grandeur and a crush on Susie threatens to leave the agency and be represented by Cagey Calhoun, Susie arranges a trick to get him back.
During a regular haircut in his office, Mr. Sands barber asks him to read a play he has written. Sands hands the play over to Susie to read, she in turn gives it to Vi who gives it to an office boy, who gives it to his girlfriend, who asks her boss to read it.