Promised Land
A Place Called Heritage
Alliances and loyalties are tested as Joe Sandoval assesses the future of his family-run Sonoma Valley wine business.
La Madrugada
Joe faces different challenges as Mateo threatens to expose his past while Margaret conspires to obstruct his future; Carmen supports Veronica in a time of need; Lettie is no longer able to ignore Junior's misbehavior.
Margaret has an offer for Carmen; Joe hires a new general manager; Veronica is put in a tricky situation.
Father Ramos' return to Sonoma makes waves throughout the Sandoval family; Lettie and Joe hit a rough patch; Margaret is excited to be invited to Carmen's 25th birthday party; young Lettie, Joe and Billy leave town on an important mission.
Joe accepts help from Father Ramos; Lettie spends the day with Daniela; Veronica uncovers more about Michael.
Joe’s award ceremony is interrupted by rumors he is responsible for O. M. Honeycroft’s disappearance; Lettie and Mateo have a heart-to-heart.