P.S. I Hate You
Prae (Pearwah Nichaphat Chatchaipholrat) is about to marry the man of her dreams, surrounded by her university friends Meen (Jan Ployshompoo Supasap), Wanwan (Pat Chayanit Chansangavej), May (Fah Yongwaree Anilbol), and Saras (Aye Sarunchana Apisamaimongkol). However, her wedding day turns tragic when an explicit sex tape of her with another man is played during the ceremony, leading Prae to take her own life. Meen begins investigating who switched the video, suspecting one of their friends is responsible. As she digs deeper, she uncovers dark secrets within their friend group that threaten to destroy their relationships forever. This is a 2022 Thai drama series directed by Tle Tawan Charuchinda.