Psycho Kitty
Meet Monique and her cat Mia - Mia doesn't make anyone welcome and Monique would like that to change.
Roger and Jim are at a loss as to what to do about their cat Ricky. His hate for Jim is driving a wedge between this happy couple.
Helen and her cat Dora are an a'dora'ble couple. But some unauthorized peeing is making Dora less so.
Janice's cat Angel is NOT living up to her name - Janice is fed up of sleeping under a shower curtain and Pam's going to see that things change.
Gillian and her cat Ty are very happy - except for the biting! Pam helps Gillian to tame her tabby.