PuraOre! ~Pride of Orange~
In a huge departure from their embroidery club, a group of curious girls signs up for an ice hockey class run by the local professional team.
The girls get excited when the TV crew comes to film the ryokan. Elsewhere, Riko has to bribe Naomi into playing ice hockey again.
After learning that Mami is leaving, the girls amp up their training to give her the best possible send-off in the form of a practice match.
Upon Yoko's request, the girls try out to be official Dream Monkeys. But to pass the test, Manaka and Ayaka must tackle their shortcomings.
As Yoko plots to lure Yu to the arena, Manaka and the others get fitted for gear and slip into Dream Monkeys uniforms for their first practice as official players.
When the new squad plays in a practice game as Dream Monkeys for their first time, Yu is in danger of making the same mistakes as she did on her last team.