Pure Pure
Ordination
Under pressure from his congregation, Noah takes matters into his own hands to ensure that Gerry Epp (Patrick Garrow) and his drug-dealing crew go to jail.
With Anna’s help, Noah must find a way to raise the drug plane from a lake that doesn’t compromise his position with his congregation or with the ruthless leader of the Mob—Eli Voss.
Noah and Anna must find a way to dispose of four dead bodies at the same time as they devise a trap for Eli Voss.
Noah’s attempt to trap Voss backfires when the Mob leader uses the ruse to turn the tables on his nemesis DEA Special Agent Phoebe O’Reilly (Rosie Perez).
Forced to choose between his beliefs or his life, Noah crosses the ultimate moral line in his showdown with Eli Voss.