Put a Ring on It
Trust Issues
Three long-term couples meet with Dr. Nicole LaBeach to begin a 9-week relationship experiment; on the first day the couples learn they will be dating other people.
Past Mistakes
It's the men's turn to go on dates; each couple digs deeper into relationship issues; one couple receives a devastating phone call.
A new couple is thrown into the mix when they learn that everyone is going on dates with other people this week; Che meets a new date who makes her question her relationship; Hollywood and Ashley are at a critical crossroads.
Dr. Nicole challenges the couples to explore the repercussions of family dynamics; as Ashley entertains a new date to Hollywood's chagrin, Tamika asks her parents to accept Vince; Che and Michael come to an impasse over his son moving in.
Dr. Nicole sends everyone out on dates; tensions rise as Michael ventures out on a romantic third date with Whitney; while Vince clicks with a new connection, Ashley skates into uncharted waters; Hollywood learns it's not always about the booty.